Սիրային ստատուսների հավաքածու `
Սիրային ստատուսներ
1. Ոչինչ չհասկացա քո ասածից , բայց ձայնդ այնքան քաղցր է հնչում :Սիրային ստատուսներ
2. Սիրել նշանակում է կանգնել թաց ցեմենտի վրա` ինչքան երկար ես կանգնում , այնքան դժվար է պոկվելը, և հնարավոր չէ գնալ առանց հետքերի :
3. Երբեմն ինձ թվում է , որ քո էջ ավելի հաճախ եմ մտնում , քան իմը :Սիրային ստատուսներ
4. Միայն քո հետ եմ ես մոռանում ամեն ինչ … Աստված իմ այնպես եմ ուզում անել անհնարինը և մոռանալ քեզ …
5. Դու ունեիր հնարավորություն լինել առաջինը և միակը … Իսկ հիմա կանգնիր և գնա  հերթ պահիր : Սիրային ստատուսներ
6. Եվ բղավեցի  հետևից ” շատ պետքս ես” , իսկ իրականում պետք է , այն էլ շատ:
7. Լռիր մի քիչ , ես ուզում եմ լսել , թե ինչ է ասում քո սիրտը :
8.  Դեժավյու ` երբ կամայականի մեջ նախկին սիրուդ ես տեսնում :
9. Ինչ էլ կյանքը մեզ սովորեցնի , սիրտը միևնույնն է հավատում է հրաշքների : Սիրային ստատուսներ
10. Առաջ ես մտածում էի , որ սիրահարված եմ , իսկ հիմա հասկանում եմ , որ սիրում էի մտածել :
11. Հնարավոր է , որ աշխարհում դու ընդամենը մարդ ես, բայց մեկի համար դու ողջ աշխարհն ես :
12. Սիրահարները նման են խելագարների . չեն տեսնում ակնհայտը , բայց հաջողացնում են տեսնել անիրականը: Սիրային ստատուսներ
13. Շատ ափսոս ,որ սրտում չկա delete կոճակը :
14. Ասում են մահվանից առաջ տեսնում ես բոլոր հաճելի պահերը : Միթե ես պետք է սպանեմ ինքս ինձ , որ ևս մեկ անգամ տեսնեմ քեզ :
15. Գիտե՞ք ես ժպտում եմ ամեն ինչի …  Կարծու՞մ եք տարօրինակ եմ … Պարզապես երջանիկ եմ : Սիրային ստատուսներ
16. Դու ապուշ ես , հիմար , դեբիլ … ատում եմ քեզ … կամ սիրում !!!
17.  Սիրում ես , սիրում ես , սիրում ես , սիրում ես , սիրում ես , սիրում ես … Երբ է սիրտս ձայնը կտրելու : Սիրային ստատուսներ
18.  Սիրում եմ կյանքը , որովհետև դու ես այնտեղ , իսկ քեզ , որովհետև իմ կյանքում ես :
19.  Երջանկություն ` երբ փակում ես աչքերդ , բայց միևնույնն է տեսնում ես … սրտով :
20. Իմ ատելությունը քո հանդեպ ուղիղ համեմատական է իմ սիրուն … ու ոոոոոոննննցցց եմ ես քեզ ատում : Սիրային ստատուսներ
21. Սերը դա խաղ է , իսկ ով առաջինը ասեց , որ սիրում է, նա  էլ պարտվողն է :
22. Ես չգիտեմ , թե դու իմ ինչին ես պետք , բայց այս ժամանակի ընթացքում ես հասկացա, որ պետք ես :
23. – Արի ընկերներ մնանք …
- Դու իսկպե՞ս իմ մահն ես ուզում …
24. Սիրային եռանկյունին չի ենթարկվում երկրաչափության կանոններին` բոլոր անկյուններն էլ կարող են բութ լինել :
25. Սիրո սահմանը անսահման սերն է :  Սիրային ստատուսներ
Արդեն 21566 անգամ նայել են սա
549ձայնԿարող եք քվեարկել!