Տարբեր հումորային և ուրախ ստատուսներ:
Հումորային ստատուսներ
Տալիս եմ 1,000,000 $ նրան ով չի կարդա այս ստատուսը Հումորային ստատուսներ
Ճիշտ է ես հրեշտակ չեմ, բայց դե երկիրն էլ դրախտ չի Հումորային ստատուսներՀումորային ստատուսներ
Հարգելի “անանիմ” Դուք այնքան հաճախ եք այցելում իմ էջ, ես չեմ կարողանում հասկանալ, դուք իմ ամուսնու սիրուհին եք? թե իմ սիրեցյալի կինը? Հումորային ստատուսներ
Ոչխար չլնես, Գայլը քեզ ձեռք չի տա!!!
Ստատուսը հանգստանում է, հոգնել է տիրուհու փոփոխական տրամադրությունից..
Ընկերուհիներդ մոռացել են քո մասին.. Ստատուս գրի որ “Սիրահարվել ես ընկերուհիներցդ մեկի ընկերոջը: ”
1 միլիոն մարդ հիմա ման է գալիս, 1000-ը խաղում են, 10000 հեռուստացույց նայում, ու մի հիմար էլ ստատուսսա կարդում:
Ինչ ստատուս ինչ բան եթե 2 տաուց աշխարհի վերջնա…
Բոլորդ դուս եկեք օդնոկլասնիկից, ես ուզում եմ մենակ մնալ!!!)
Տղայի ստատուսը “Ուշքս գնումա քո համար”, աղջկանը` “Իմն էլ քո համար” ու սենց արդեն երկու ամիսա չեն փոխել  (ինչ սիրունա չէ?)
Զանգիր ինձ եթե կարոտը տանջում է, ես ուրախ կլինեմ տեսնել քո պրապուշենի զանգը:
Իմ օդնոկլասնիկում ոչ մի օդնոկլասնիկ ընկերներիս մեջ չունեմ…))
Ինձ ուրիշինը պետք չէ, բայց իմը ես կվերցնեմ, ումն էլ այն լինի!
Մարդ դուրսա գալիս փողոց ու սաղին դեմքով ճանաչումա արդեն… աչքիս շատ օդնոկլասնիկում մնացի… Հումորային ստատուսներ
Ինչ որ բան եմ ուզում…  չեմ ջոկում ամուսնանալ թե խմել …
Եթե ուզում ես ամուսնանալ  գեղեցիկ , խելացի և հարուստ մարդու հետ, ամուսնացիր 3 անգամ Հումորային ստատուսներ
Նենց անակնկալ եմ ուզում որ ասեմ  ”Վաաայ ԻՆՖԻՆԻՏԻ))” Հումորային ստատուսներ
Առաջարկում եմ ծտերին ներկերով կերակրել, մեր քաղաքը ավելի գունավոր կդառնա ))
Արդեն 23061 անգամ նայել են սա
880154ձայնԿարող եք քվեարկել!